DODÁNÍ ZBOŽÍ
Položky, u kterých je uvedeno skladem, odesíláme v nejbližším možném termínu od přijetí objednávky na Vaši adresu na základě Vámi zvoleném způsobu dopravy a platby.
Ostatní položky máme připravené v našem externím skladu a u nich je doba odeslání přibližně 2-3 pracovní dny.
.
.
JAK VRÁTIT ZBOŽÍ
Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, máte možnost ho do 14-ti dnů od převzetí zásilky vrátit.
V případě, že vracíte celou objednávku, bude Vám vrácena částka včetně poštovného (dle občanského zákoníku § 1832 odstavec 2. "Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží ( bez dobírečného).
V případě částečného odstoupení od smlouvy ( vracíte pouze část objednávky), Vám vrátíme cenu za vrácené zboží.
Dopravu zboží od zákazníka zpět do eshopu hradí vždy zákazník.
Pokud nemáte možnost tisku, nevadí-podstatné věci z formuláře můžete přepsat v ruce.
Vrácené zboží musí být čisté, neprané a nesmí jevit známky nošení a opotřebení.
Zašlete nám jej v originálním obale se všemi etiketami a štítky od výrobce, vyplněným formulářem a s dokladem o koupi.
Zásliku neposílejte na dobírku!
Stáhněte si formulář pro vrácení objednávky.
Pokud nemáte možnost tisku, nevadí- důležité informace z formuláře nám napište na papír v ruce.
ADRESA ESHOPU PRO ZASÍLÁNÍ VRATEK, VÝMĚN A REKLAMACÍ :
EXTRALEGÍNY
Mgr. MARCELA SMAZALOVÁ
LUČNÍ 589 ,HOLÝŠOV 34562
tel.731490477
email: obchod@extraleginy.cz
.
.
BALÍK NÁM MŮŽETE TAKÉ ZASLAT PŘES APLIKACI "MEZI NÁMI" NA VÝDEJNÍ MÍSTO ZÁSILKOVNY:
POBOČKA ZÁSILKOVNY M-MÓDA
TÁBOROVÁ 447, HOLÝŠOV 34562
ID POBOČKY 8240
.
.
JAK VYMĚNIT ZBOŽÍ
Jak postupovat, chcete li zboží vyměnit:
- Vyplňte formulář pro výměnu nebo napište průvodní dopis, do kterého uveďte jaké zboží požadujete vyměnit , dále číslo objednávky (popř. přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo.
- Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem na adresu provozovny internetového obchodu :
Extralegíny, Mgr. Marcela Smazalová, Luční 589.Holýšov 34562. - Po přijetí zboží zpracujeme Vaší žádost a požadované zboží Vám zašleme na adresu uvedenou v objednávce. Bude li mít zboží k výměně vyšší hodnotu nežli vrácené zboží, je potřeba provést doplatek po vzájemné dohodě předem na náš bankovní účet a poté bude vyměněné zboží odesláno.
Stáhněte si formulář pro výměnu zboží.
Pokud nemáte možnost tisku, nevadí- důležité informace z formuláře nám napište na papír v ruce.
.
.
JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ
Jak postupovat, chcete li zboží reklamovat:
- Vyplňte reklamační formulář nebo napište průvodní dopis, do kterého uveďte popis závady zboží , dále číslo objednávky (popř. přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo.
- Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem na adresu provozovny internetového obchodu :
Extralegíny, Mgr. Marcela Smazalová, Luční 589.Holýšov 34562. - Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme Vám nnové zboží, popřípadě Vám vrátíme peníze, pokud již zboží nebude v naší nabídce.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě, že nedojde k vyřízení reklamace v této stanovené lhůtě, má zákazník právo na výměnu věci za stejnou novou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou zboží a odstoupením od smlouvy je na zákazníkovi.
Pokud je to možné, reklamace řešíme ihned.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě opotřebení věci jejím obvyklým užíváním, nesprávnou údržbou a také u zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.
Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců a nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem a účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
Stáhněte si reklamační formulář.
Pokud nemáte možnost tisku, nevadí- důležité informace z formuláře nám napište na papír v ruce.