Vše o nákupu

Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

.

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Položky, u kterých je uvedeno skladem, odesíláme v nejbližším možném termínu od přijetí objednávky na Vaši adresu na základě Vámi zvoleném způsobu dopravy a platby.

Ostatní položky máme připravené v našem externím skladu a u nich je doba odeslání přibližně  2-3 pracovní dny.

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ

Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, máte možnost ho do 14-ti dnů od převzetí zásilky vrátit.

V případě, že vracíte celou objednávku, bude Vám vrácena částka včetně poštovného (dle občanského zákoníku § 1832 odstavec 2. "Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží  pokud bylo v původní objednávce hrazeno.

V případě částečného odstoupení od smlouvy ( vracíte pouze část objednávky), Vám vrátíme cenu za vrácené zboží.

Dopravu zboží od zákazníka zpět do eshopu hradí vždy zákazník.

Pakliže byla hodnota zakoupeného zboží nad 1500.-Kč a zákazník tak  získal dopravné zdarma, tak v případě, že bude tato hodnota finální hodnota zakoupeného zboží vzhledem k využití možnosti navrácení  zboží nižší než požadovaná částka pro zaslání zdarma ( nižší než 1500.-Kč) , bude cena poštovného dodatečně zaúčtovaná do částky za vrácené zboží.

Vrácené zboží musí být čisté, neprané a nesmí jevit známky nošení a opotřebení.

Zašlete nám jej v originálním obale se všemi etiketami a štítky od výrobce, vyplněným formulářem a  s dokladem o koupi.

Zásliku neposílejte na dobírku!

Stáhněte si formulář pro vrácení objednávky.

ADRESA PRO PŘÍJEM VRÁCENÉHO ZBOŽÍ:

EXTRALEGÍNY

Mgr. MARCELA SMAZALOVÁ

LUČNÍ 589 ,HOLÝŠOV 34562

tel.731490477

email: obchod@extraleginy.cz

JAK VYMĚNIT ZBOŽÍ

Jak postupovat, chcete li zboží vyměnit:

  1. Vyplňte formulář pro výměnu  nebo napište průvodní dopis, do kterého uveďte jaké zboží požadujete vyměnit , dále číslo objednávky (popř. přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo.
  2. Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem na adresu provozovny internetového obchodu :
    Extralegíny, Mgr. Marcela Smazalová, Luční 589.Holýšov 34562.
  3. Po přijetí zboží zpracujeme Vaší žádost a požadované zboží Vám zašleme na adresu uvedenou v objednávce. Bude li  mít zboží k výměně vyšší hodnotu nežli vrácené zboží, je potřeba provést doplatek po vzájemné dohodě předem na náš bankovní účet a poté bude vyměněné zboží odesláno.

Stáhněte si formulář pro výměnu zboží.

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Jak postupovat, chcete li zboží reklamovat:

  1. Vyplňte reklamační formulář  nebo napište průvodní dopis, do kterého uveďte popis závady zboží , dále číslo objednávky (popř. přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo.
  2. Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem na adresu provozovny internetového obchodu :
    Extralegíny, Mgr. Marcela Smazalová, Luční 589.Holýšov 34562.
  3. Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme Vám nnové zboží, popřípadě Vám vrátíme peníze, pokud již zboží nebude v naší nabídce.

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě, že nedojde k vyřízení reklamace v této stanovené lhůtě, má zákazník právo na výměnu věci za stejnou novou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou zboží a odstoupením od smlouvy je na zákazníkovi.

Pokud je to možné, reklamace řešíme ihned.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě opotřebení věci jejím obvyklým užíváním, nesprávnou údržbou a také u zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.

Stáhněte si reklamační formulář.

PMS Česká pošta - Balíky"