Vše o nákupu

Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

.

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Položky, u kterých je uvedeno skladem, odesíláme v nejbližším možném termínu od přijetí objednávky na Vaši adresu na základě Vámi zvoleném způsobu dopravy a platby.

Ostatní položky máme připravené v našem externím skladu a u nich je doba odeslání přibližně  2-3 pracovní dny.

.

.

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ

Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, máte možnost ho do 14-ti dnů od převzetí zásilky vrátit.

V případě, že vracíte celou objednávku, bude Vám vrácena částka včetně poštovného (dle občanského zákoníku § 1832 odstavec 2. "Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží ( bez dobírečného).

V případě částečného odstoupení od smlouvy ( vracíte pouze část objednávky), Vám vrátíme cenu za vrácené zboží.

Dopravu zboží od zákazníka zpět do eshopu hradí vždy zákazník.

Pokud nemáte možnost tisku, nevadí-podstatné věci z formuláře můžete přepsat v ruce.

Vrácené zboží musí být čisté, neprané a nesmí jevit známky nošení a opotřebení.

Zašlete nám jej v originálním obale se všemi etiketami a štítky od výrobce, vyplněným formulářem a  s dokladem o koupi.

Zásliku neposílejte na dobírku!

Stáhněte si formulář pro vrácení objednávky.

Pokud nemáte možnost tisku, nevadí- důležité informace z formuláře nám napište na papír v ruce.

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ VRATEK, VÝMĚN A REKLAMACÍ :

EXTRALEGÍNY

Mgr. MARCELA SMAZALOVÁ

LUČNÍ 589 ,HOLÝŠOV 34562

tel.731490477

email: obchod@extraleginy.cz

.

.

BALÍK NÁM  MŮŽETE TAKÉ ZASLAT NA VÝDEJNÍ MÍSTO ZÁSILKOVNY:

POBOČKA ZÁSILKOVNY M-MÓDA

TÁBOROVÁ 447, HOLÝŠOV 34562

ID POBOČKY 8240

.

.

JAK VYMĚNIT ZBOŽÍ

Jak postupovat, chcete li zboží vyměnit:

  1. Vyplňte formulář pro výměnu  nebo napište průvodní dopis, do kterého uveďte jaké zboží požadujete vyměnit , dále číslo objednávky (popř. přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo.
  2. Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem na adresu provozovny internetového obchodu :
    Extralegíny, Mgr. Marcela Smazalová, Luční 589.Holýšov 34562.
  3. Po přijetí zboží zpracujeme Vaší žádost a požadované zboží Vám zašleme na adresu uvedenou v objednávce. Bude li  mít zboží k výměně vyšší hodnotu nežli vrácené zboží, je potřeba provést doplatek po vzájemné dohodě předem na náš bankovní účet a poté bude vyměněné zboží odesláno.

Stáhněte si formulář pro výměnu zboží.

Pokud nemáte možnost tisku, nevadí- důležité informace z formuláře nám napište na papír v ruce.

.

.



JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Jak postupovat, chcete li zboží reklamovat:

  1. Vyplňte reklamační formulář  nebo napište průvodní dopis, do kterého uveďte popis závady zboží , dále číslo objednávky (popř. přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo.
  2. Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem na adresu provozovny internetového obchodu :
    Extralegíny, Mgr. Marcela Smazalová, Luční 589.Holýšov 34562.
  3. Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme Vám nnové zboží, popřípadě Vám vrátíme peníze, pokud již zboží nebude v naší nabídce.

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě, že nedojde k vyřízení reklamace v této stanovené lhůtě, má zákazník právo na výměnu věci za stejnou novou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou zboží a odstoupením od smlouvy je na zákazníkovi.

Pokud je to možné, reklamace řešíme ihned.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě opotřebení věci jejím obvyklým užíváním, nesprávnou údržbou a také u zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.

Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců a nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem a účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

Stáhněte si reklamační formulář.

Pokud nemáte možnost tisku, nevadí- důležité informace z formuláře nám napište na papír v ruce.



PMS Česká pošta - Balíky"